نرم افزار حسابداری پاتریس حقوق و دستمزد

این بخش مربوط به موسسات و فروشگاه هایی است که تعداد پرسنل آنها زیاد است و کنترل آنها با ثبت سند حسابداری مشکل است . در این قسمت یکبار خصوصیات کارمند از جمله اضافه کاری ، مرخصی ، و مزایا و کسورات قانونی ثبت می شود و به دفعات فیش حقوقی صادر می شود.در این قسمت کافیست تعداد ساعات کارکرد و مرخصی را وارد کرد تا برنامه به صورت اتوماتیک فیش ماهیانه را صادر کند. وام و مساعده نیز در این بخش وجود دارد که ماهیانه از حساب کارمند کسر میشود تا زمانی که تسویه شود.صدور لیست حقوقی و لیست بیمه و لیست مالیات حقوق از جمله خدمات دیگر این بخش می باشد. ارائه دیسکت پرداخت حقوق به بانکها و تنظیم حقوق و دسمتزد بر اساس قوانین وزارت کار باعث محبوبیت بیشتر این بخش در بین مدیران کارکزینی شده است.

به طور معمول واحدهایی که بیش از پنج پرسنل دارند این قسمت را خریداری می کنند و از امکانات آن استفاده می کنند. در این بخش قسمت حضور و غیاب  بسته می باشد و برای خریداری آن باید مبلغ جداگانه پرداخت کرد. حقوق و دستمزد در کنار حضور و غیاب سیستم فوق هوشمند و مدرنی را به جود می آورد که با آن کلیه ورود و خروج پرسنل همراه با محاسبه اتوماتیک فیش حقوقی را دربر خواهد داشت.ولی در عین حال بدون سیستم حضور و غیاب نیز می توان از حقوق و دستمزد استفاده کرد.

 

 

منوی معرفی پرسنل

 

 

 

معرفی پرسنل

 

 

 

 

فیش حقوقی

 

 

تنظیم لیست بیمه بصورت اتوماتیک

 

 

 

 

تنظیمات حقوق و مزایا

 

 

 


معرفی شیفتهای کاری

 

 


ورژن
 


شـــرح


قیمت به ریال

قیمت با تخفیف

ویژگیها و کاربرد

پاتریس حقوق و دستمزد

کلیه امکانات پاتریس عمومی + کنترل ورود و خروج + حقوق و دستمزد

50/000/000

48/000/000

مخصوص اصناف وشرکتهایی که تعداد کارمندان بالایی دارند

 

 

نرم افزار حسابداری پاتریس باتخفیف

نرم افزار حسابداری پاتریس تولید

نرم افزار حسابداری پاتریس پخش مویرگی