فروشگاه شریفی تامین کننده اصلی لوازم یدکی پژو 2008 و قطعات اورجینال پژو 2008 می‌باشد .
لوله ی ورودی هوا توربو در ردیف مهم ترین قطعات اکسیژن رسانی به محفظه ی احتراق قرار می گیرد و هوا فیلتر شده به واسطه آن به وروردی توربو می رسد. برگشت بخارات روغن نیز از طریق همین لوله های ورودی هوا انجام میشود ، بنابراین بالا بودن کیفیت این قطعه جزء مهم ترین ضرورت ها است که می تواند مکانیسم توربو را به عمل آورد.
با توجه به کیفیت متفاوت این قطعه، طول عمر و قیمت های متنوعی نیز در بازار برای خرید لوله های ورودی هوا توربو وجود دارد. شرکت های کشور تایوان و ترکیه جزء اصلی ترین تولیدکنندگان این قطعه به شمار می آیند و به همین واسطه ساختار آن مطابقت زیادی با استانداردهای تعریف شده دارد.
استفاده از قطعات اورجینال با برندهای معتبر و شناخته شده جزء معدود انتخاب هایی است که در نهایت اطمینان از کیفیت را برای خریداران به همراه خواهد داشت. با توجه به قیمت لوله های ورودی هوا در ایران دقت در هنگام انتخاب یک قطعه امر مهمی است که باید به آن توجه کرد.
جنس لوله هواکش توربو پژو 2008 از پلاستیک مقاوم یا همان پلی پروپپیلین است که باعث انعطاف هر چه بیشتر این قطعه می شود. بنابراین زمانی که بخارات روغن به واسطه آن خارج می گردد، هیچ شکستگی یا آسیبی به این لوله ها وارد نخواهد شد.
فروشگاه شریفی آماده خدمات رسانی به مردم عزیزمان میباشد.
ارسال همه روزه به تمام نقاط ایران.
( فروش لوله توربو پژو 2008 )